Chat wepe desember A N Y A R + 1

20/12/2008 § 413 Comments

Selamat Datang di Chat wepe desember ANYAR + 1

Tagged:

§ 413 Responses to Chat wepe desember A N Y A R + 1

  • asrurisyam says:

    Assalamu’alaikum…….Selamat Pagi…. selamat Datang….
    Pagi ini sangat cerah, sebuah nikmat untuk membuat hari lebih sukses dan LUAR BIASA

  • waalaikum salam…mas nyum…
    8)masih sepi yah?

  • ODIe WP-94.127 says:

    Waalaikum salam…
    Secerah pagi…, secerah harapan, selangkah lebih MAJU bRO…

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    OPO HID kontek kontek 86 masuk
    massss pdedddddddd nang endi sampeyan ……..
    masih memendam cinta lama

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    waduh seipi ipes ipes woi nang endi kabeh iki…………………………………………….
    singo ooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  • Ibra Fandy Marley (WP-90.09 says:

    As..siang smuanya…waduh sori…baru ikutan lagi..ni…sori..kemarin gak sempat infokan..kalo lagi..keluar…pie rek kabare…nangdi..o’nal.nyum,gajah,pedhet,herla,rudi budi dll..ni..gimana ni acara thn barunya ni…

  • Ibra ( WP-90.090 ) Rpn says:

    u/ adek2 di lisa Tour yg dah coppy no HPx Bang Iroel tlg muat di sini ya..ok.thank’s sebelumnya.
    u/ Nyum dah kirim belum..foto yg aku minta de’

  • Ibra ( WP-90.090 ) Rpn says:

    As..tuk mengakiri tahun ini…tahun yg penuh dgn cobaan..godaan dan TANTANGAN mari kita lalui dng berintrospeksi diri..mari dan mari kta masukinya..dengan besujud,..bersujudlah saudaraku semua..mohon kepada Allah Wajallah…seraya memohon dan meminta kepadaNYA..tuk menuntun kta dlm mengarungi Bahtera Hidup ini..karena Hidup adalah Amanah ALLLAH SWT…yg harus kta lalui smuanya dengan penuh Perjuangan… yg nanti kita akan pertanggung jawabkan di hadapanNYA.inagt saudaraku..banyak kejadian yg kta temui..Global Worming,Gelombang pasang,,tanah longsor,Banji dimana-mana..itu adalah pertanda dan Isyarat utk kita..apakah kta sdh melaksanakan AMANAH yg sdh diberikan? tentunya kembali kepada kita pribadi-pribaadi tuk berbenah dan slalu berbenah…agar kta jangan terbuai dan lalai.

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    Nal minta dong nox wowo karomi…anak Kharom jarene ebes cucian bien Trowulan dekat T4 Bengkong yg dulu…markas…ha..ha..ce eling ae..rek..
    iyo-yo..nangdi seh bengkong nal…

  • nang endhi ae kowe wul kok baru nongol? ‘nyetriko’ yo? wul kau ada dimana? deket ama batam ga?> aku mau cari info barang2 bekas alat2 survey denger2 dibatam tuh banyak yah? aku cari info harga Total Station merk Sokkia second, waterpass sokkia second wul. kalo ada info kirim ke imelku yah wul🙂 begitu ganti kriwul…

  • imot WP-2005.215 says:

    u/ cahaya
    Cahaya pa kbr?

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As.id ikam dimana ni..kada’ bulik kampung a…gimana kabar ni de’ masi ingta gak ama bang im…
    wah..lupa ni ama abangnya…ya,,kamu dah sukses ya id.dimana kamu sekarang..ni

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As.mat siang bpk.pimpinan … P’Edy bingung aku rek ,kate nyeluk’ opo iki nang Boss e LIZA Tour&Tavel and Crew..wih.. tamabah sukses ni…engko le aku nang malang ta silih Honda mu sing bien iku yo..kate nang SMA Salahudin…Ha,..ha..yaopo kabare rek’..ta doakan s’moga keluarga selalu dlm lindungan Allah SWT…biar kta tenang dlm bekerja..golek rejeki sing akeh..buat modal utk anak cucu kita kelak ya…bener gak di…salam kenal yo nang bojomu..semoga akur slalu..mudah rezeki dan harus banyak anak..ya…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    Sori..ya aku ta mule istirahat dulu ya..dah selesai ni kerjaanku aku mau pulang..sampe ketemu entar malam ya..smuanya..

    Wassalam…

  • napoleon says:

    ..

  • to bang im : masih inget donk bang, masak sama kakak sendiri dilupain rek. hehehe… ulun dah dikampung nih bang im.🙂

  • to kriwul : wul sek urip tah?

  • harrisOnall says:

    him, ni no_nya wo2 : 0815 134 99 340
    ngk tau lagi kalo pas gropyokan trantib, trus dapet hapene ngonceb, maybe diembat juga’..he3x. mudah2an ngk ganti nomere

  • harrisOnall says:

    sodara2x, ORANG TUA di cap-nya ANGGUR, sekarang gambarnya sedang menangis tersedu2x. mendengar “anak kesayangannya” dulu (brahim), sekarang sudah meninggalkannya, sendirian, kesepian di balik botol…, wekekekek9xks…

  • harrisOnall says:

    det, lg ngerjain opo?
    u/ odhenk, yokopo ker, iso nang ngalam kapan? ayo rame2 nggruduk ngalam…
    ntuk all weepeers, salam…..

  • napoleon says:

    nall yoopo kabare dulur…

  • napoleon says:

    u/ onal
    tumben ra nyambut gae rek sabtu2…
    ojo koyo aku paling cm lungguh2 ndeloki cah ayu2 liwat ae ha…ha…

  • napoleon says:

    nang ndi kok sepi arek2 biasane bengok2 ….

  • napoleon says:

    ….

  • to mas pedhet : mas sampeyan nyambut gawe nang opo? isek ono lowongan tah? nang kene usum PHK, gawe jogo2 lek kenek PHK🙂

  • napoleon says:

    aku sopir hid…
    adoh2 cm dadi sopir ki…

  • napoleon says:

    nall kon kok ilang ????

  • idham2002 says:

    Assalam mualaikum…
    Allow…

  • idham2002 says:

    U/Cak tedep
    Lek adoh jadi sopir,di liza aja….

  • ga popo mas, engko aku seng jadi kernet e… perusahaan hampir kolaps kena krisis global mas😦

  • to idham : totok endhi ae awakmu dham kaet muncul…

  • idham2002 says:

    Cak pedet…where aru Swety Kitty Honey

  • idham2002 says:

    Sabtu jes,jadwal Golf+renang….

  • idham2002 says:

    lek wingi Jum’at,ngisi khutbah di Pulau Sempu…

  • idham2002 says:

    kok jadi sepi???????????????????

  • edi 98 says:

    Selamat Sore semua..
    U/ bang ibra.. tak tunggu di malang bang, nanti tak siapin buat kliling2 malang untuk hondanya+sopirnya. hehehe
    kalo honda yang dulu udah dikirim ke kampung halaman lagi.

    U/ kriwul..
    malam minggu nih..jangan diem aja dirumah.

  • napoleon says:

    u/edi
    lek aku nang mlg ga disiapi ta ….

  • napoleon says:

    u/kriwul
    kate mlm mingguan nang alas yo…urip nang natuna iku adoh ndi2 he..he…

  • edi 98 says:

    tenang ae mas pedet nek sampean nang malang njaluk opo ae tak siapno, inget nang karanglo ora?..hahahhahhaa

    nang kono ono opo ora????

  • mila says:

    u/mas pedhet

    mas taon baru ga muleh tkt murah lho…

  • edi 98 says:

    mas pedhet nangdhi sampean…

  • ODIe WP-94.127 says:

    To Edi >> Ed…buka-en topengnye mas mu yg segi lima sing mringis kethok untune kuwi he..he..
    Eman BRO… mosok ngganteng2 kok pake topeng ha..ha…

    To Mas bARdo >> Rak nggih makaten tho PakDE….HA..HA..

  • ODIe WP-94.127 says:

    To Edi \ .> Wewez ame Endhel mane Ed… kage pernah Nongol sendiri mereka….

    to aLL LiZA crew : Sore Bro….

  • edi 98 says:

    sore juga mas Odie, ini ada mas gatot dikantor, wewes masih malu2 mas mau ngetik tulisane uelek.
    mau pesen opo nang mas gatot ama wws nanti aku yang ngetikin. hehehe

  • ODIe WP-94.127 says:

    Hoi wwz.com…. gw tau lu tulisane jelek… kenape mesti malu..?? kayak kage ngerti mase kecil lu aje.. he…he.. nyang nyuapin waktu lu diklat siape…?? ha..ha…ha..
    Ngomong2 dah baTHI ape blm lu…?? ojo kalah karo Endhell bRO…

    kanggo Andri Endel >> kowe kuwi gondrong kok isinan peh tulisanmu elek ki piye tho…?? gali kok iisinan he..he… kapan kite bakar ikan lagi….

    Kagem Mas Gatot : Pripun kabaripun mas Gatot ( Gitaris Orkes Pelangi)…??? rak nggih sami sae sedoyo tho…, pungkasan wekdhal kulo telp njenengan eehh ngerti2 pedot…
    Njenengan nggih ampun nderek lingsem dumeh lusanipun elek.
    tulisan elek mboten menopo2, penting asik…he..he…
    Waahh teng Batavia meniko sakniki sepen amargi bolo kurowo kulo sampun bidal dateng negoronipun Pakde Obama…
    isiih kelingan ra… pas aku, kowe & fery lg dikamar asik ngopi trs di takok’i bp kost ku apa yang terjadi selanjutnya…. peCE yA’E…he..he..
    Gantian kowe genti sing nulis mas gatot… ra entek2 yen aku nulis terus…

    To Edi >>> dampingi mas yo le….

  • ODIe WP-94.127 says:

    To : NyuM, WAHIT, iDham,, mIle, Om Bardo, Om Onals, Om Fandy Marley, EdI, & All Weepers >> Nyong mulih Disit ya…dina senen ketemu maning bRO…

    Jyaa Ne…………

  • napoleon says:

    sepi ya….

  • napoleon says:

    u/ mbak mila
    taon baru ga muleh mba, mesisan bln ngarep ae…

    u/edi
    Di engko nang karanglo maneh yo…wes sue banget ki ha..ha…
    tp ojo rame2 mlayu engko …

  • edi 98 says:

    mas fotone sampean ndhi?

  • peded says:

    golekno tp sing apik Di…

  • peded says:

    di foto2ku biyen kan onok to…

  • edi 98 says:

    ga nduwi aku mas, kirimono nang emailku yo

  • peded says:

    nyelang mbak mila due Di.. lek ftku saiki aku jek durung onok sing siiipppp…he..he..

  • peded says:

    mlm minggu tumben ga onok sing metu ki …

  • peded says:

    ,,

  • peded says:

    kok ilang rek….

  • peded says:

    ,

  • mila says:

    opo mas dewean hiiii….atut
    mangkane buruan kawin

  • RUDI '95 says:

    tes

  • RUDI '95 says:

    slmt malam all wepers

  • 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) hallooooooo….

  • idham2002 says:

    holla..

  • wahahaha dham gak malam mingguan kau?

  • idham2002 says:

    wis dek polsek mang….lha riko ora???

  • Budi WP-95.143 says:

    selamat pagi INDONESIA………..
    da pada bangun belooom……….

  • Baron WePe says:

    Pagi indonesia
    pa kabar bali……..
    secerah langit di kuta hehehehehe

  • budihartawan says:

    lagi mendung ron…
    makasih ya da kasih no butet, kemaren da tak kontak via sms,e… ga taunya ganti aq sing dikerjai lewat telp…naskleng tu bocah hehehe….

  • Baron WePe says:

    iyo mas, mas bud bali-ne nok ndie mas?
    gimana kabar li and junior?pa tinggal di bali juga?
    3 minggu nan wingi aq nang bali mas tapi cuma bentar

  • budihartawan says:

    gmn kbare ron,lagi dmn ne..

  • budihartawan says:

    aq d dps ron jl. bedahulu daerah gatsu tengah,waduh k bali ga kbar2xi,takut keganggu ya…hehehe….

  • budihartawan says:

    Lis tinggal di ogoronop ronma si kecil,2 bln sekali disambangi

  • budihartawan says:

    mana ne…all weperz nyang laen….
    pa masih pada molooor…
    LIZA CREW…….??
    waduh pasti semalaem pada lembur ya

  • Baron WePe says:

    mana nie yang lainnya?????????????????????????????
    wo…lowo…..

  • Baron WePe says:

    ndadak mas,sabtu berangkat minggu malam dah pulang lagi
    kabar apik mas,kerja nok apa mas?
    aq kerja gak nyambung karo kuliah and choby mas
    aq nang danamon blora.
    oya aq oleh kabar bagio rabi karo cah blora….akhire……

  • Baron WePe says:

    aq kalo di bali kadang di Gatsu or di Petitinget mas
    wingi ngeterke dian kate budal nang Zanzibar Africa

  • opo ron…hehehe yok opo khabarmu? kapan ibare jess? sek pancet tah?🙂

  • walah lapo arek iku nang afrika ron? kate jadi pemain ghost must be crazy part 3 tah? hehehehe… guyon ron. 8)

  • bud…yok opo jess khabare? salam yo kanggo lis (arek cilik) + Junior hehehe…

  • kriwuuuuuuuuullll…
    idhaaaaaaaaammm…
    singoooo…
    marka’iii…
    kampaaaaaang…

    Where r u guys…
    absen woi…

  • Rico WP-98.180 says:

    Wahid… Yo po kbre, Rek..??

  • budihartawan says:

    oyi jesss…wis tak buka blogmu di mp tapi song-nya kok koyo’e kuramg pas karo backgrounde hehehe……

  • wahahaha ada anak jack mania…
    baik2 co lu gmn khabarnya? udah gawi dimana neh?
    gmn khabar genk candi badut?
    hehehe… inget gak co yg pas aku dateng malam2, tapi anak2 dikostmu pada kabur ke larian behambur di sawah belakang kostmu…
    kalo inget itu jadi ketawa2 sendiri co… hehehehe🙂

  • budihartawan says:

    hid yo’opo iki,dulurmu jakarta sitok iki mosok wjahe bunder biru….hehehe…sori co,met pagiii…. dah sarapan blm???

  • to budi : maksud’e blog e siapa? blog ku kah? oyi bud… iku nggawe ne instan… sek dorong di otak atik maneh…maklum lagi belajar jadi orang sok sibuk neh hehehehe…

  • co coba kamu masukin pic kamu co… make gravatar…jadi biar agak membentuk dikit wajahnya.. gak cuman bunder polos, matanya cuman satu lagi hehehe… guyon co

  • budihartawan says:

    hid minggu gini kerja pa di rumah bro…
    mana rico,kok menghilang lagi
    ron baron,mana ni…..

  • lagi kerja bud…cari lemburan hehehe…ngejar setoran…tapi masih belum tau mau ‘disetor’ sama siapa…hehehe🙂

  • ricooooooooo……..
    baroooooooonnnnn……
    nang endhi kowe2?

  • Budi WP-95.143 says:

    sama lah bro…bginilah nasib kuli proyek hehehe….bdanya cm tipis nek aq lak wis jlas setorane,nunggu opo maneh ker….

  • Budi WP-95.143 says:

    mo ada yg bingung mau nampilin penampakannya….tp isin takok..hehehemalu btanya sesa di hutan…yo pora…

  • nunggu oleh seng kate disetori…hehehehe…lha kate setor nang sopo lek uwonge gak weroh?🙂

  • Budi WP-95.143 says:

    meremae mo bonda bandi sing ketiban njaluk dadi….jadi deh…hahaha….

  • hahahaha… awakmu kerjo nang bidang opo bud?

  • budi WP-95.143 says:

    nang konstruksi hid ngerjakan tower2x telekomunikasi

  • ooo…arek widyagama ono jg seng nggarap tower2 nang kene bud…angkatan 98 lek gak salah, pas ujian CPNS wingi aku ketemu karo de’e.
    wuih sek pancet seneng penek2an yo…hehehe

  • lah kok tinggal awakmu karo aku thok iki…seng liyane nang endhi yo?

  • mila says:

    allow smua..
    u/baron
    bagio kpn ibare kok ga dikabari.?dian lapo nang africa km wis nyusul bagio ta.?
    u/rico
    aku pernah liat bety di daerah janti ama tmen2x
    u/lowo
    wo sajake kok bahagia puollll

  • YM online ga bud?

  • biasa ae mil… aku ancene wes ngene iki. seneng guyon2 hehehe…mangkane aku tambah umel saiki. soale ga ono pikiran susah, digawe heppy ae. wes kesel mikir seng susah2 hehehe…awakmu nang liza tah mil?

  • mila says:

    oyii…arek wp numplek di liza.!wo picq kok ga muncul aku ud lgin d gravatar

  • wes muncul kok mil, mungkin nang nggonanmu isek loading or koneksi lg down
    coba awakmu tutup disek blog e terus melbu maneh.🙂

  • budi WP-95.143 says:

    sori bos..bdsn tak tinggal utem nang bandara jemput konco,YM muda online ta,opo almt emailmu mo

  • WePe Blambangan (90.060) says:

    Hallo…….
    Gadza…!!!!!!

    Oala……Gadza….Gadza

  • napoleon says:

  • napoleon says:

    ga onok arek ta?
    sepiiiiiiiiiiiiiii………….

  • opo iku mas kok mek ti2k ti2k thok? lagi belajar ngetik yo? hehehehe…🙂
    yok opo khabare sam?

  • hadeeeeeeeeer sam bonaparte 8)

  • TuRsInA says:

    hi…hi….hi…
    koko sepi ya …
    mana ujan…
    ga ada oojeek.. beeceek..

  • TuRsInA says:

    mas ped.. man nih

  • TuRsInA says:

    mas ped.. mana nih

  • napoleon says:

    apa coet…..

  • sendirian, tengah malam, sepi, bau bunga kamboja. hiiiiiiiiii……….serem… kabur dulu ah…

  • edhie says:

    semat malem hid…..ngapain kabur???

  • edhie says:

    pak moderator kemana nih…kok malah jarang muncul, apa belum selesai mas desain rumahnya,
    ada mas budi, ada wahid tuh orang2 sipil, siapa tau bisa kasih ide…hehehe

  • RUDI ' 95 says:

    SLMT PAGI INDONESIA

  • Assalamu’alaikum…..Selamat pagi…maaf saudaraku semua…baru bisa OL…setelah pulang dari malang kemarin ada tugas OB PG. Jombang baru ama MI NU …. capekkkkkkkk

    LUAR BIASA…. ternyata sudah banyak yang pasang foto…. nah sekarang…kadang diganti dong fotonya…biar ada fariasi.. he he he
    ayo bisa ganti foto apa nggak?

  • selamat pagi indonesia… VIVA WIGAPALA
    to mas nyum : iya mas, udah banyak yg pada pasang pic…hehehe…
    itu menunjukkan bahwa kualitas SDM WIGAPALA BISA!!!
    ok untuk ganti picnya aku coba mas ya…

    hallooooo…kriwul dimanakah kau berada?

  • gimana tesnya berhasil yah….? ayo coba lagi jangan menyerah….Kamu B I S A !
    http://www.wigapala.co.cc kayaknya dah bisa tuh…..he he he

  • alooooooooo……
    dimana kau kriwul….
    kok belum bisa yah?

  • belum bisa mas…hehehe masih dicoba.
    koneksi jg gak mendukung nih, lemot hehehehe….

  • kok sepi mas yah?
    masih ada yg online lagi kah selain mas nyum ama aku? 8)

  • Hid…. ak offline dulu yah…2 hari ini mo ke Coban Rondo…..

    Sukses untuk Semuanya all Wepeers

  • ok mas, met istirahat yah…
    siapkan stamina…
    sukses mas🙂

  • halo…haloo…ada yang monitor?

  • peded says:

    nyum due no contac personnya chitul, ato sopo ae yo…?

  • peded says:

    sepiiii yoooo…………..

  • borneorasta says:

    to kriwul : wul mana kau? 8)

  • _̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̲̲̲͡͡͡͡ _ pada kemana neh yah? _̴̡ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̲̲̲͡͡͡͡ _

  • edi says:

    CARI DUIT DULU HID..hehehe

  • *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̴̡̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* home sweet home dulu ah *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̴̡̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*

  • ODIe WP-94.127 says:

    kagem Keluargo Ageng Wigapala : sugeng siang…, sugeng nganyahi Tugas…
    Tetep semangat..tetep Optimis Bro….

  • idham says:

    assalam mualaikum….
    Selamat siang semuanya…
    Ada siapakah disini???

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As.mat sore smuanya..kbr baik kah….!!!!!!…man neh..konco2 n’ adek..mas2 mba’2x..pada tungkrem kabeh ta…
    u/ o’neal thak’s utk no.sivovor alis wowo gentong Kharom..
    u/ Tedhep..palu rame yo dhet..biasanya musim bom-boman..neh..ha..ha..hati lho dhet..le ono bom tiarap ae…soalnya kamu masih perjaka lho..ha..ha…
    u/ Odheng..bang gimana ni kabarmu n’ keluarga..InsyaAllah dalam lindungan Allah SWT..
    u/ gajah Lampung /Blambangan..salam nang Pin yo..ambe Bleduk2mu..ha..jah..jadi org itu..harus ada perubahan..kalo gak mau berubah mendingan dikekno pangan Bajul..ha..ha..
    itu baru namanya angkatan 90 Ranu Pane itu angkatan “Pendobrak”..iya gak jah..

  • herla - 90.058 says:

    Pak Ibra..Gadjah… Haris… Pedhet….alll WP-90
    Kapan ya… ada acara ngumpul-ngumpul angkatan “pendobrak’ 90 ??? Ngumpul di Ranu pane… pasti asyik…..
    Bisa ngomelin gajah lagi……bisa liat hendro kesambet lagi….. makan nasi mentah bareng Pak Wowo…(masih inget gak Pak Wowo) pas…materi SAR.. ilang……. bikin panitia marah2 hi…hi…hi…..hi….
    Senam pagi diiringi… hujan dan lagu “Ini Rindu” bareng Agung Jemblung….

  • met sore semuanya…gmana khabarnya sore ini?
    mas ibra gmana khabarnya?
    mbak herla…
    dham nang endhi kowe?
    sukriwul….
    budi…
    dll lah pokoke🙂

  • idham says:

    hadir

  • lapo kowe meneng ae ket maeng dham?

  • koneksi nang kene lemot dham, nang kunu apik2 ae tah?

  • kok meneng ae dham? ojo2 awakmu ambek mojok yo? hehehe

  • idham says:

    ora lapo-lapo,banter pol dek kene…

  • dham sukriwol kemana ya? kok dua hari ini jarang beredar lg dia?

  • ODIe WP-94.127 says:

    sOre PreN – PreN….

    To dHam-hID : Malem bRO…
    To LiZa CreW : Malem pren… ade siape nyang tue di situ..? wwz.com or Endhel.com ade kage..?? sukses to liza Crew…

    To nyang di Bali : Malem Bro…. kapan Nge-Boom lagi…..

    To eDI : tlng mbok dibuka tuch topengnya mas Pedet… kamu ga kasihan ye… ame abangmu he..he..he…ben ndang payu Bro… ha..ha…

    To Nyum : Moge acarane semua berjalan sukses…

  • idham says:

    lha yo iku,di seneni bojone paling chat terus jadi gak gantiin popok anaknya…he..he..

  • idham says:

    To Bang odi
    Ada wws.com.tp katanya dia blon tua..gimana?he.he

  • ODIe WP-94.127 says:

    To : iDhaM >> Bilangin wwz.com kalo blm tue suruh nulis coba… kalo tulisane bagus berarti masih mude… tp kalo tulisane jelek..dah tue dong…he… he..

    To WWZ.COM : gimane kabar pren…. rak yo apik2 wae tho… ( eh lu dah bise basa jawe blm…he..he..) gw dah rada2 kagok nich base jawe ha…ha..ha..
    Ayo nulis…Awas lu ga nulis….!!! selesai ga selesai di Kumpulkan he..he..

  • to odhie : met malam jg bro…
    waduh aku gak punye pic nya mas pedhet yg besar, tadi udah aku coba masukkin tapi gak nutut pixel nya. kekecilan.. jadi gambarnya retak2, kurang halus

  • ODIe WP-94.127 says:

    TO Wahid Wo – Jo ( loWO – iJO) :>> Iyo Hid… sakno mas-mu iku…. yen iso tulung copoten topenge masmu iku he…he…, btw dah bebas tugas kah skr….

    tO iDhAM : endi temenmu dham… nyang mo nulis…

  • hehehe…iyo aku cuman punya pic dy satu aja. itupun hasil scan n scannya resolusi rendah😦
    jadi udah gak bisa di maksimalin lagi…jam kerja cuman sampe pukul 16.30 WITE aja… jadi ini udah di mess nyante2 sambil tegur sapa karo sedulur2 wepe🙂

  • idham says:

    jare nanti malam bang…

  • ODIe WP-94.127 says:

    tO : kLo nYOnge jam 21.00 wib nembe mulih…. mlebune tapi awan terus, dadi isuk bisa molor disit.. endi maning angkatanmu hid… ana maning ora…

  • ODIe WP-94.127 says:

    To iDhAM : yo wiz jarno ae cacakmu iku dham…
    To wwz.com : yo wis cak… kate kejar setoran ta..?? rampungno dhisik kerjaanmu
    he..he…,

  • iku ono mila n baron…seng liyane isek ditelusuri hehehe…
    duwe nomere betet ora sam? atau yg tau khabar dy trakhir gmana n dimana

  • Please..Wait..I am
    Loading my self in your Heart
    Loading. . .
    █ 1%
    ████ 10%
    ████████ 20%
    ████████████ 30%
    ████████████████ 40%
    █████████████████████ 50%
    █████████████████████████ 60%
    █████████████████████████████ 70%
    █████████████████████████████████ 80 %
    ████████████████████████████████████ 90% Loading . . .
    ██████████████████████████████████████████
    100% Successful

  • idham says:

    To/Cak Hid
    Opo madsutte???????

    To/B.Odi
    Oyi bang,wws dari tadi mondar-mandir koyo setriko,tau bingung apa…

  • gak ono dham iseng ae soale sepi seng onlin… nang endhi kabeh yo? dham jaluk rokokmu, wek ku entek ki…😐

  • idham says:

    saaken,makane ojo tinggal di alas,adoh warung

  • ٩(●̮̮̃●̃)۶ dham…lapo? wes turu tah?

  • idham says:

    durung,sek bengong

  • hahaha…bengong opo o dham? lapo dipikirno sante ae lek telat yo ndang dirabi ae … hehehe🙂

  • edi 98 says:

    CAYOOOOOOOO…!!!!!!!!!!!!

  • sepi yo… podho istirahat kabeh kali dham. dham aku turu disek yoo…
    met istirahat ketemu maneh besok🙂

  • idham says:

    Telek…bengong sepi jes,gak ada yang online…

  • idham says:

    OOOOO..Dargombes,lek riko turu yo tambah sepi,mosok aku chatingan karo Edi….

    Halllooooo…..Any Mbak Ani here..

  • waduh juragan ne teko rek…yok opo khabare gan? duit e wes ngumpul tah? hehehe…waduh engko lek maen nang malang aku kate ditraktir opo iki gan?

  • edi 98 says:

    sak njalokmu hid..kate njaluk kepuasan bathin opo kepuasan lahir. hehehe

  • hahahaha…ed idham wes pinter ngunu saiki, dengaren arek iku rodho cerdas. wingi2 ngelebokno pic ae sampe nesu2, eh saiki wes iso ganti pic…mok ke i mangan opo arek iku maeng kok cerdas koyok ngunu heheheh…

  • edi 98 says:

    iyo hid..rodo cerdas, tapi yo ngono belajarane metenteng sedino sewengi nang ngarepe laptop ga iso diganggu..biasalah arek durung ST dadi belajare rodok lambat. hehehe

  • idham says:

    Aku asline nyamar jes,cek edi seneng,saaken arek e metenteng terus,lek ngono lak seneng,iso garap aku..he…

  • tapi sayange kok pic mu berbah kabeh dham? brati sek dorong komplit ilmu ne, ayo sinao maneh. selesai nggak selesai dikumpulkan dalam hitungan 30 menit! siaaaaaaaaap…….mulai….

  • edi 98 says:

    nek aku metenteng onok musuhe hid, tapi nek idham seng metenteng sakno hid ga onok lawane…hahahaha.
    tapi yo awakmu pisan yo durung nduwe musuh. hehehe

  • idham says:

    Ancene tak gawe ngono jes,gae email satu aja…
    U/Edi
    Seng penting PRIA adalah jes….he..he

  • ojo diganggu ed idham lagi sinao entek2an iku…soale waktu ujiane cuma 30 menit. gak sehari semalam koyok wingi…hehehehe…
    asline gampang kok ed, intinya tiap pic itu butuh 1 account imel, jadi kalo picnya pingin ganti2 buat imel tiap pic… jgn lupa clear di cache nya🙂

  • WP-96.154 says:

    Slmt malem all weperz…lek hid yok opo kbre?

  • edi 98 says:

    oyi hid..areke yo sek metenteng nang komputer, biar ga kalah ama yang ST, ST kayak kita.
    HIDUP ALB..hehehe

  • idham says:

    Lek Muni ALB aku nyerah jes…..

  • selamat malam juga lek, yok opo khabare dubai? apik2 ae tah? wes moco imel ku lek? yok opo juga khabare kacong?

  • edi 98 says:

    slmt mlm 96-154, tapi sampean sopo???

  • selamat malam juga lek, yok opo khabare dubai? apik2 ae tah? wes moco imel ku lek? yok opo juga khabare kacong?
    to edy : hidup ALB hehehe, iku onok ALB siok maneh, jadi digawe ngeroyok idham cukup lah hehehehe….🙂
    to idham : ojo nesu yo lek wahahaha….

  • idham says:

    Selamat Malam Dubai….

    Untuk Para ALB,
    AB undur Diri dulu,…..
    Wassalam….

  • edi 98 says:

    ooo. wong dubai to, kok suwi ga nongol toi, kejar setoran tah..

  • to idham : woooooooooi ngunu ae nesu… ojo nesu… kate nang endhi riko? mosok wes kate rudit. sek jam piro iki?

  • idham says:

    Muleh jes,….lek gak muleh nko edi bingung bayar lemburanku….he..he

  • edi 98 says:

    idham yo ngono hid, saiki nesuan. kate datang bulan kayae. heheh

  • hehehe… oyi kali ed…
    lha iku ananto nang endhi maneh, kok moro2 ngilang ae gak typing2?

  • WP-96.154 says:

    Sorry…suwe ora muncul,soale aku gak iso buka chat des new memoriku full.lek sing des anyar sik ngangat.kbrku apik2 ae ker&kacong jg apik,tp areke lg sacaw anget2.brge angel nang kene…sorry maneh aku lg searching signal wifi,mangkane suwe.kbrmu yok opo hid?

  • idham says:

    iiyo,kate dapet aku,emen yoo,ora sido jadi bos..ha.ha

  • WP-96.154 says:

    Kok silent ker??lek ngono aku yo tak undur pisan,tambah bengi tambah cold…Dubai saiki lg musim dingin koyok ranupane ademe.see you tommorow…by..by

  • idham says:

    lho dubai ilang lagi…hallo…

  • edi 98 says:

    wuiiiih..puskopad onok kemajuan, gowo hp ga loro a rek jempole.

  • assalamualaikum n selamat pagi sedulur wepe…mudah2an hari ini lebih baik dari kemarin…amin…

    sudah ada yang online belum nie?

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    KONEKSI LEMOT …………………..

    SINYAL UNDERPREASURE…………

    CABUT AE …..

    PIYE HID LULUS PO ORA CPNS

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    TES…TES… 1…2…3….

    MAS PDED…. TES…TES….TESSSS…..KATESSSSS…..

  • harrisOnall says:

    murning all…
    ‘ntuk “weepeers women” met hari ibu (22/12), moga +bahagia…., salam.

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As…mat Siang smuanya…mana neh…ini kan dah mau jam istirahat ni…jdi bisa.n’.sempat..nyalamin ade2 n’ nawak2…ayo rek
    u/adek2 panggilin tu mas-masnya tuk bergabung…
    u/pak edy…waduh udah jdi bose arek2 yo…InsyaAllah kalo ada kesempatan ke jawa ta kabarin dulu..ok.
    u/Pedhet…nagdi ae se…golek koiroh ta’
    u/onal…nal golekno arek semarang ae kekno koncomu sing ce joko..Fedder..Pedhet..
    u/Bang Odheng…no Hpx juga gak lagi ama aku jdi kta gak bisa komunikasi…kasi dong nox yg baru..deng..ktax habis mampir dri t4nya wowok ya…gimana kabar kelmu dheng…

  • WUL KRIWUUULLLLL………

  • met siang mas2 semua…
    bang im yok opo khabare bro?
    mas onal jg gmana khabarnya? pada sehat semua khan…
    to kriwul… kemana aja kau tidak nulis beberapa hari ini? lagi mogok nulis yah? ato dimarahin ama bini mu gara2 ketahuan mojok di internet ya? hehehehe…….

  • idham says:

    Selamat siang All Weper’s…
    Sudahkah makan siang????

  • ODIe WP-94.127 says:

    tO aLL Weepers : Assalamualaikum….
    selamat siang… selamat beraktifitas… Gambatte Ne…

  • Kukuh Setan Pakis says:

    Selamat siang,mbak2,mas2…

    KRIWOOOOOOLLLLLLL….Nangdhi Kowe…..

  • to kukuh : nang endhi ae kowe jess, kok sek tas nongol? yok opo kabarmu?

  • harrisOnall says:

    kabare uwapiik Hid, ‘n u..? salam bwat semua penghuni borneo..
    Hid, ketok’e arek2 taun baruan mo ngadain acara do’a bersama…biar wahid diterima jd pns, ha3x. ato udah terlambat yo hid, karna dah pengumuman? hik2x..

  • Kukuh Setan Pakis says:

    apik hed,biasa,keliling terus golek nasabah,awakmu nangdhi hed

  • idahm says:

    Iyo mas,kate doa bersama biar mas pedet dapat jodoh…kik..kik..kik

  • harrisOnall says:

    Him, kerjo ojok nge-chat wae, he3x..
    Him, aku lagi nyari2 penerbit buku. syapa tau chattinganmu iso dicetak jadi buku, paling cuma tinggal beberapa lembar aj, ha9x. b’canda lagee….
    tau nggak mo aku kasih judul apa? ini nich : “PEMABOK YG SEDANG MABOK & TERSESAT DI JALAN YANG BENAR”

  • to mas onal : dorong mas, nang kene isek dorong pengumuman, sekitar tanggal 6 pengumumane.

    to setan pakis : aku nang kalimantan jess, nang kampung halaman… survey nang kene ae jess akeh nasabah koyoke nang kene hehehe…

    to idham : kongkonen tahajud dham mas mu iku cek ne gak abot2 nemen jodohe…

  • harrisOnall says:

    him, pdet ora gelem cewek, dia mo menyunting wo2k aja, wekekekek…
    ‘ntuk all weepeers, salam

  • harrisOnall says:

    oyi dham, old ‘n nyu-ne diisi doa bersama kanggo pdet, didongakno sing pas, sopongerti areke pancen ora seneng wedhok, ojo dipekso kongkon ngrabi cewek dham..

  • harrisOnall says:

    lotett..sordang..klepp.., mana nich? palu..palu..palu..???

  • idham says:

    Mas pedeeeeeeeeeeetttttttt…Dimana dirimu,….
    ne semua lagi pada berdo’a dan berusaha carikan jodoh sampean,…
    Aslinya Sampean Minta yang Model Gimana????biar gak salah do’anya neh…

  • idham says:

    Lha iyo mas,aku cuma gak pengen Mas Pedet gak punya keturunan,Alias generasi penerus Dinasti Pedet,Maleh Eman mas,orang antik dan unik koyok mas pedet gak punya generasi penerus….he..he..

  • harrisOnall says:

    pdet barusan aku call, katanya speedynya letoyy..
    kok bisa ya, speedynya ngikutin pemiliknya, hehehe…

  • harrisOnall says:

    iso-iso bakale anake ora seneng toys, tp luwih seneng dolanan punya’e bapake. soale toys ora ono sing luwih antik, dibanding punya bapak’e…, ha3x..

  • harrisOnall says:

    budi tantangan, mana nih? wuihh, kayaknya Bali lagi sibuk, maklum peak session, met gawe ya but.., sukses dah.

  • idham says:

    lek antik di masukkan MUSEUM aja mas….Lumayan jadi tontonan timbang karatan…he..he

  • harrisOnall says:

    ed, aku jg ada trail di smg. skali2 ngetreek nang smg ker, iso sampe puncak gunung telomoyo..

  • harrisOnall says:

    mo ‘ngamen’ lagi nih pren, ujan-ujan mo cari rejeki, hehe..
    bye..

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    AKU KEBETULAN DAH SELESAIIN LAP.MINGGUAN JADI BISA LUANGKAN WAKTU DIKIT..TUK CHAT AMBE SMUANYA…ONO AE NAL..NAL..SI PEDHET LAGI PACARAN AMBE SARABA…
    HA..HA…SOALE BENTUK SAMA YANG ITU..TU…KUE SERABI NAL…WEKE..KEK..KEK….
    AGAMA MENGAJARKAN DAN MENYERUKAN KITA PADA RAHMATAN LILALAMIN…
    TADI BARUSAN SMSAN AMA WOWO NAL..KATANYA…CE ENEKAN JADI MAHASISWA…WO..WO…KACAU…KASI OPS.TRANTIB…BAHAYA…NAL
    NAL..SI BUDI HARTAWAN IKU SING MANDRA YO…NANGDI AREKE..YO..

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    u/ wahid,..kabar baik de’..alhamdulillah..kamu ikut tes CPNS dimana id…
    u/Pedhet..ingat hari tua lho…biar ada yang bisa bantuian megang tongkat..pada saat pak’ kaji manyenan..ha..ha..ndang rabi..dhet..bumi aja makin tua apalagi manusia..ada batas waktunya..
    reproduksi…apalagi belum punya pengalaman..he..he..

  • to bang im : ikut di deket2 tarakan aja bang, mumpung kabupaten baru n koneksi lumayan kenceng nih. mudah2an berhasil yah bang… mohon doa nya.🙂

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    ok.deh..bagus tu id..itu baru namanya gerbadestan..gerakan kembali ke desa dan pertanian..
    ta’ doain moga..bisa diterima disana ya…biar lengkap arek2 WP..birokrasi ada,swasta ada..di Politik ada..musisi ada..dlll.semoga sukses..
    u/smuanya..aku ta’ lanjutin kerja dulu ya..entar di sambung lagi..
    Wassalam..

  • cahaya says:

    U/ Kak Imot…….

    Kabar baek Imotttttttttt….

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As…Mat sore..smuanya…
    U/ Herla,..kabar baik..her..pie to masmu(mas Gatot alis mas doyok ) iku di sms ko gak balas…masa sih..gak ono pulsa..ta’ kirimin apa..ha..ha..guyon her…aku tau suami istri kerja gitu wuakeh duite…
    U/Boker alias Bang Napoleon alias.Bardho,.alias Pedhet..hee…Nangdi Sandalku…sambil tangannya diatas kepala…nandinya mana dhet…
    Her..Hendro si Pak’ Kontak iku saiki de..Cilacap..

  • Tursina says:

    HI… cahaya

  • TuRsInA says:

    U/Cahaya
    apa kang halim ada disitu

  • waduh cahaya siapa lari tuh tur?

  • cahaya says:

    U/ KAK CUT…

    OH.. KANG HALIM NGAK ADA, YANG ADA YAYANG HALIM PERDANA KUSUMA………..
    GIMANA SALAM TA. AQ JODOHKAN DEH DENGAN KAK CUT YACH.

    AQ SEBAGAI ADIK IPARNYA SETUJU DECH…
    NTAR AQ KASI HADIAH SEPERANGKAT ALAT VASEKTOMI.. KALAU KAK CUT UDAH PUNYA ANAK CUCU..

  • Budi WP-95.143 says:

    hallo brothe…pa kbar smua…
    rame skali hari ini….
    siang bang fandy…,setan pakis,kriwul.paimo,sam o’nall,odie dll….kangen niiiihhh….

  • setan pakis says:

    u/ wahid
    oki klo banyak nasabah aku survenya
    u/kriwollllllllll
    tlg rambutnya di benahi supaya otak sama rambutmu jangan ruwet sekarang jamanya hidup lurus,
    u/mas pedhet
    ta’ doakan juga supaya cepet dapat jodoh ya mas,

  • cahaya says:

    U/ IMOT..

    OH IYA SORRY BARU BALES SOALE AQ SIBUK BUAANGET SICH…

    OH IYA GIMANA KAK IMOT DENGAN SOULMATE MU (WP.2000……………..)
    SUIT, SUIT… KALAU JODOH NDAK LARI KEMANA-MANA COY..
    AQ DOAIN DEH, MOGA CEPAT KE PELAMINAN…

    KALAU MAU PASTI BISA…

  • peded says:

    hoiiiii…
    payah koneksine sedino angel, iki baru iso…
    onal nang ndi kon…..
    him dongakne yo….pak ustad botol ha…ha….

  • peded says:

    u/ idam
    mana seniormu wis ilang yooo….
    u/ budi
    aku tgl 28 jan Insyallah nang bali nggowo siswaku ….doleno yo lek ra repott

  • Budi WP-95.143 says:

    insya allah kang,tapi akhir bulan rencana arep mulih disik,wis telong ulan iki durung mulih

  • peded says:

    sepi… rek.. aku ol liyane ilang…he..he…

  • peded says:

    aku lek ga berubah dr tgl 27-30 jan nang bali trus nang mlg 2 hr, sby 1 hr trus muleh nang palu maneh….

  • peded says:

    kon kerjo nang opo bud?

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As..U/ Sedulur Kabeh..aku ta’ pamitan dise yo..wis..katene magrib..dekene..
    sampai jumpa..besok..InsyaAllah..

  • cahaya says:

    SAYONARAA COY……………..

  • Budi WP-95.143 says:

    aq saiki nguli nang bali sam,garap tower telekomunikasi,nanti klo jd k bali aq daftar dadi TL yo….hehehe

  • peded says:

    him aku ol km pamitan…
    lembur ae bos…

  • peded says:

    oo enak bro…mas ku ae nawari aku biyen tp aku wes nang palu, yo podo kerjo ngono iku ..
    yo nenti tak hub ente lek sido nang bali..

  • ooooooooo cahaya iku halim toh…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    Nangdi ae se..wong aku lho wes pamitan..awakmu ce tas melbu..yaopo kabare dulur..
    U/Budi..kerja dimana de’..waduh alhamdulillah ta’Doakan moga smuanya sukses..yo..aku senang banget..ketemuan trus..smuanya dah sukses…
    Khusus utk Bardho..aku dapat tanda kalo tahun 2009..sekitar bln Mei-Juni itu awakmu..menikah sama orang..toraja..pestanya ruame banget dhet..kawan2 smuanya datang..pokoknya seru dhet…ya InsyaAllah itu jadi kenyataan…Amin.

  • peded says:

    nal…. gak ol kon????

  • peded says:

    aminnnn…doakan pak ustad …tp temenan ra iku firasatmu?

  • peded says:

    him.. lek sido kawin yoopo carane teko yo bolo2…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    O’nal nangdi..wes turu paling areke dhet…ce sore i..lho..anaknya tidur dulu baru bpk ama mamannya he..he..he..ce eling gak dhet lagune jangan asaem..sing bien iko..kamu dah dapat dhet lahan sebelah WC itu..lho..ha..ha..ndang tukuo dhet..iya gak nal…apa perlu aku atau onal yg cariin tapi di tes dulu dhet..tahan banting gak,…

  • peded says:

    him…

  • peded says:

    he..he…himm yo opokabare dulur satu di jkt itu, ahamd karomi msh hdp, kok ga tau ada kabarnya kalo ga sdh mati yo ha…ha…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    Dhet..sori yo..wes ngaji de masjid ..jadi aku ta’ mohon pamit yo..sampe jumpa besok..
    Pak Khaji Mantenan Gelas siji gentenan..ok..
    Wassalam..

  • peded says:

    ok bos … salam gae keluargamu yo…ojo lali doanya but temen mu satu ini…he…he..

  • Budi WP-95.143 says:

    mase sampean garap nangdi saiki kang bardho,
    hid ymku ol,budi_yege@yahoo.co.id tak tg yo…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    kette nyebrang laut dideke langsung disaut..
    tadi habis sms ama aku nox.esia ama mentari..dhet..katanya enakan masi jadi mahasiswa..opo
    ngono iku..kharom.–..kharom/..ancane yo dhet..plonga-plongo tok iku..le pas opearsi gabungan ..he..he..wan..wan..payah tu org..kapan kalian berdua itu dapat sing jerro…

  • ODIe WP-94.127 says:

    To KangMAS BarDO : >> u/ mendukung apa yg dikatakan mas Fandy Marly… gimana
    kalau topengnya mas Pedet yang segi lima mringis kethok untune
    itu Sampeyan buka aja mas….he…he… ben ga usah ngenteni pertengahan tahn mas, kesuwen Bro…..he..he.

    To Budi : gmn Bali Beli…., kalu jkt seharian ujan terus nich… kapan yo iso NgeBOOM &
    campursarian…he..he..
    To Bang Fandy : mari kite doaken moga masku Bardo Ini ben cepet dapet jodoh,
    soalnya adik2nya yg di WEPE jg pd nungguin giliran, masak yg muda dulu…
    he…he….
    to : liza crew : selamat sore bro…,

  • peded says:

    sepiii rekk..

  • peded says:

    him surh wowok kontak aku yo..
    u/ odie
    od kpn kumpul2 maneh…

  • Budi WP-95.143 says:

    siiik onok saammmm…

  • Budi WP-95.143 says:

    die…digoleki masmu lho…
    yo opo sam nek ga’ OL di goleki…nek OL podo sepi…

  • ODIe WP-94.127 says:

    To MasKU Bardo : semalam aku ngobrol ame gatot mas … ternyata yng kite rasakan
    adlah sama…PEnGiN NGumPUL….. Nge-BOOM bareng &
    campursarian lg… lagune dah ada tuch mas… salah satunya
    adalah Sewu Kuto…he..he..

    To Budi : Sorry Bro…. internet ku rada lemot nich

  • ODIe WP-94.127 says:

    To. Mas KU pedet : undangane tak tunggu mas…., jare bang fandy sekitar mei juni’09
    Gambatte Ne… he..he..

  • Budi WP-95.143 says:

    sepiii….????
    mas pdheeet…..
    mang odieeee….
    hid,paimooo…….

  • Budi WP-95.143 says:

    bukan PC mu yg lemot die,abis ketik cb tekan F5 nya pasti cepat

  • ODIe WP-94.127 says:

    yo…tak cobane…

  • ODIe WP-94.127 says:

    To Mas Bardo : Mas… kok ilang… lg mandi ye…. opo malah lg nggodani bocah he..he..

  • ODIe WP-94.127 says:

    To : Budi : Bud… kayaknye anak2 lg pade mandi nich… jadinye sueepiii….. dech.

  • ODIe WP-94.127 says:

    Jyaa Ne…

  • peded says:

    sik rek aku mau onok tamu…
    aku tak off disik engko tak ol maneh, onok kerjoan rek…

  • hallo semuanya…………………

  • dam….dam markai memanggil di mana engkau, masih bernafaskah……………….

  • hadeeeeeeeeeeerrrrrr….8)

  • woi markai yok khabarmu ndeng?

  • uapik kang, yo opo kbrmu? ngdiae kowe ora tau muncul dadi BD to……..

  • u/ idam : dam mbok yo tampilno foto2 kita masak foto2 orang2 lama. yg terbaru biar mas2 yg lain tahu…….. oke dam
    u/ wahid : suwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • to pah peh : wapik2 ae peh, iki ym ku di add yoo civil_tarakan@yahoo.com

  • siap bos, mz sapaean ndak ke pengen ng mlng ta………. ketoe wz sukses berat.
    wz rabi opo durung mz?

  • hehehe rencana taon ngarep peh, tapi pastine isek dorong eroh….
    isek bujangan, podho karo mas pedet. lha awakmu anak pirao saiki? arek endhi seng apes oleh awakmu?🙂
    YM mu wes online tah? kok dorong ono invited totok awakmu?

  • wah selamat maz, wz entok babon, q dwe urung rabi mz, kawen uwes. mosok mz pedet drung rabi? KEWUT, q ora duwe ym urung gawe alias ora iso gwe…… gawek no to….

  • waduh peh YM iku duduk koyok sejenis imel, iku cuma program. agakmu donlod disek programe… engko lek wes donlod terus install mari ngunu log in. nah engko pas log in dijaluk alamat imel karo password. coba donlod nang http://www.yahoo.com

  • hallooooooooo…haloo mar kai yok opo wes ketemu opo dorong link gawe donlod YM? lek dorong ketemu iki tak kasih link nya http://messenger.yahoo.com/download/ <<< iku awakmu tinggal klik ae ngunu ganti🙂

  • peh kok meneng ae? isek onok tah? opo wes kabur… aloooooo ada lagi yg online gak nie?

  • wz tak coba, mboh iso ora q dwe yo ora ngerti, mumet q……..

  • waduh lek nggarai awakmu mumet mending ojo peh, wes chatting nang kene ae… lha awakmu weroh blog iki dikandani sopo? kowe kerjo nang endhi saiki?

  • ora enek sg du2i ero dwe, cah kene senengane trutusan, tapi kon gwe koyo iku mau q ora ngerti boz, iku lho isek gawe, poko’e kudu iso, ora iso saiki yo sesok…..

  • WePe Blambangan (90.060) says:

    HHHHAAAAALLLLLOOOOOOOOOOOOOW,,,,,,

  • u/ markai ; oyi jess generasi wepe pantang menyerah. ojo nyerah yo… hehehehe 8)

  • hallo jg mas gadjah : gmana khabarnya hari ini? kok baru muncul njenengan? lagi sibuk yo sam?

  • u/ mz gajah
    viva wiagapala maz, salam kenal…..
    u/ wahid
    poko’e kalah menang nerek……

  • u/ semuanya off slu mumet q……………

  • WePe Blambangan (90.060) says:

    Hallo Pren,
    Gimana kabarmu Hid…..(Sering” baca punya mas ibra…)
    Hehehehe

    Fajar,
    Slam Kenal juga (gak usah pake salam rimba)

    All Prens,
    SUKSES n SEHAT untuk QT semua
    Amin

    I Love U Bibeh

  • apik2 ae mas khabarku….yok opo acara tahun baru ane mas?
    ono acara opo?

  • idham says:

    Hallo….
    Ada saya disini…
    Ada siapa disana?????????

  • mustchust says:

    asslm dulur yo opo kbre riko kabeh ae kan. aq melok nimbrung yo sopo ngerti oleh informasi dulur2 kabeh

  • mustchust says:

    as aq wis ikut meski telat tapi ra po2 lah. okey buat u

  • edi 98 says:

    muncul sekalian undur diri…Cuapeeeeeeeeeek puolll hari ini. HAAAAH..!!!!!
    SEMOGA KABAR BAIK BUAT SEMUA..
    Wassalam….

  • RUDI 95 says:

    slmt pagi all wepeers

  • olis 'krida' says:

    asslm met pagi dulur2 piye kabare riko kabeh dino iki as wis rampung tha bekupone’.

  • waalaikum salam mas olis, yok opo khabare kang? nang endhi saiki pean?

  • Sugeng rawuh mas kadir… eee mas susilo krida….. kok baru nongol…banyak tugas yah?

  • ODIe WP-94.127 says:

    To All WEPERS : Selamat pagi…pagi yg cerah…, semoga pagi yg menjadi awal kesuksesan u/ kita semua…amin,…. GambATTe Ne……

    To SUsiilo K. laksoNO : Pagi Bro…., gimane kabarnye…. lu gw hub kok ga isa, ape dah ganti nomor….?? piyer keluargo..rak yo sehat kabeh tho…Alhamdulillah..
    Ayo cak SU… diramaiken blog kite…Angkatan’94 mane lagi ye..???

    To Liza Crew : Pagi bRO… Gambatte Ne…

  • OK….

    all wepeers… tak tinggal dulu yah…mo cari duit……

    sukses selalu

  • ok mas nyum… CAYOOO sukses yah. tar kalo sukses ditunggu traktirannya… hehehehe… guyon mas🙂

  • idham says:

    Selamat siang….
    Hari yang berawan….
    Tatpi Tetap Semangat…
    MAJU TAK GENTAR MEMBELA YANG BAYAR

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    DHAM

  • olis 'krida' says:

    asslm met siang all kelihatannya asyik nich pd sling nyapa meski ndak bs on bareng. kbrku apik hid. as aq br th mkanya br ikutan.

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    waduh ada mas susilo krida laksana …..
    piye kabare

  • edi says:

    Selamat siang pren – pren….

  • ODIe WP-94.127 says:

    To Idham : jkt panas sekaii nich….tapi tetep bela yg bayar… yo ora dham…
    .

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    siang juga di

  • edi says:

    mas silooooo..(gmn kbre boz, sibuk terus kayane…)
    kriwuulllllll..(kasih foto wul di komentmu,biar bs liat mukamu yg ancur)
    wahiiiiid…(MPmu wis okeh penggemare kayane. hehehe)
    peeehhh..(yo opo tes CPNSe le..selamat berjuang)

  • ODIe WP-94.127 says:

    To ALL Wepeers : Rolasan Dhisik Bro…. istirahat…karo chat he..he…
    To Cak SU : telat rapopo cak…. penting melu…oyi pren…
    To eDI : siang juga pren…. gimana anak buah… masih sesuai jalur kah….

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    mana nih setan pakis….
    wahid….
    mas pded…..

  • idham says:

    U/Mas Odi
    Oyi mas,seng bayar tok aja yang dibela…yang gratisan,biarkan saja…he..he…jakarta mending panas mas,kalo ujan,banjir ntar….

    To Kriwul
    Nangdi ae riko wooolllll…

    to Mas Silo..
    Salam Rimba,selamat bergabung di dunia advnturer Chater….

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    kau butuh berapa bungkus teri ed…\
    pake sambal merah apa gak

  • ODIe WP-94.127 says:

    To eDI : eD… carane buka topengku gimana….?? biar kethok asline Bro….

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    kau tu yg kemana dham…
    aku kira udah di alam baka kau

  • EKO PRABOWO (Mr.Kriwultz) / WP-99.182 says:

    disana cerah dham ya…..

  • ODIe WP-94.127 says:

    To IDhaM : Iyo bener Dham….. sing gratisan ngatri belakangan wae.. he..he..
    ancene jakarta yen ra panas yo banjir..tapi enak bisa orad di jalan raya he..he..

  • edi says:

    u/ mas odie,
    yang keluar jalur cuma idham mas, nakalnya ga ilang2 mas sampai skrg. hahaha

    u/ kriwul..
    kamu sign in dulu aja ke wordpress biar enak.
    http://www.wordpress.com

  • idham says:

    To.Kriwul—-kau cek naik turun,setiap hari aku absen jes….
    To Mas Odi—-WWW.GRAVATAR.COM
    Sign Up disitu aja mas….gampang..he..

  • peded says:

    wullll… jek urip ta kon….

  • peded says:

    all wepers…
    yo opo kabare… wingi speddy neng palu letoyyy…

  • peded says:

    u/ edi
    bos liburan rame yo… pastiakeh lembur anak buah he..he..

  • edi says:

    nang palu ga cuma spedy ne seng letoyyy, seng ngetik yo letoyy. hehehe

  • edi says:

    alhamdulliah mas, onok ae…
    arek2 nek kesel cukup di pijetno ae. hahaha

  • peded says:

    he…he…suwi gak di gowo nang karanglo yo..

  • ODIe WP-94.127 says:

    tO mAS BarDO : muuuaaaassss….mbok topengye di buka ben kethok asline gito loohh….he..he..

  • peded says:

    jare kate menehi anak buahmu sing anyar ndi bos….ha..ha…

  • ODIe WP-94.127 says:

    To mas Pedhet : mas Pe….aku tak melu ning karanglo yo…

  • peded says:

    u/ odie
    pasangen fotoku sing ngguuuaaateng ngono lo…cek eling aku wong2 iku he…he..

    u/ edi
    arek2 jek omben ta bos.., weh enak temen yo…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    As.sepi a rekk….nandi…nal,dhet…nyum..rud,..jah..budi..odie..pak edy..all wepers..
    aku lage nyantai ni…he,,..he..sengaja godain..tu ..si gajah blambangan,…hati2 ngitung duit..entar cleeringnya..keliru..lagi..iso..torok’ lho..ha..ha..ha..

  • peded says:

    u/ him jeroooo…
    gimana pak ustad.. wis disiapno AO kr kacangnya…
    kacang..kacang…kacang…hakk…hakkk…ha…ha….

  • peded says:

    u/ him jerooo
    habis itu br curhat2 tentang WP ha..ha…emang angkatan pendobrak bahaya …

  • ODIe WP-94.127 says:

    To Mr BarDO : ha…ha.ha… ancene wong2 podho kurang ajar Mas.. mosok yen karo Mr Napoleon ga bakalan lali Mas.. tenan kuwi…ha..ha… Kepengurusan periode 94/95 dadi Ketua II Tho…. Ketua I mas Ichal ( dimana masku 1 ini ye ..?) ketua III pak Wo’

    To eDI : tulungono mas mu Ed….

    To Bang Fandy Marly : siang Bang….. masih inget di jember…saat lomba masang cabiner tanpa pegang point… (…eeee ternya papan wall nya ada lubang gede… he..he..)

  • olis 'krida' says:

    to. odie apik kbh od kbre no. lg blank. to. edy ndak sbk cm br th aja makanya br skrang nonggol. salam rimba kanggo dulur kabeh wigapala.

  • olis 'krida' says:

    to pakde pedhet piye kbre lama ndak call2 lan kethok e durung oleh yo. ojo digawe blakraan ae po ra kesel cr st aja tp sing mantep wis suwe biasa yo capek dech…

  • TuRsInA says:

    Eh Mas olis Apa Kabar nya Ne!!!!!!
    Lama tak bersua….

  • olis 'krida' says:

    asslm tur baik u gmn? udah ibar ktnya disby.

  • TuRsInA says:

    aku baik2 sajaa…
    gossip tu..blon ntar lagi tunggu undnya ya.
    lagi ga sibuk tah kok sempat OL disini. ato tulisannya udah bagus, udah berani nulis disini he…hee

  • hadeeeeeerrrrrr… sorry baru dari lapangan mantau situasi dan kondisi proyek hehehe…🙂

  • napoleon says:

    lo yo opo kabare kok kaet gabung, opo repot kirim briket ae yo he..he.., durng oleh lo jek angel dicekel areke ha..ha…

  • idham says:

    tO cAK pEDHET
    Wis gak musim AO cak,sekarang jamannya kunir asem sama galian benggang….sampean wis kewut ojo nakal ae….lek mendem terus kapan oleh bojo?>????????????

  • ODIe WP-94.127 says:

    ALL Wepeers : SELAMAT NATAL ( bg yg merayakan) sukses semua…
    ALL Wepeers : SELAMAT TAHUN BARU 2009.. Perjuangan u/ SUKSES blm usai BRO…GAMBATTE KUDASAI…

    to Liza Crew : Nyong undur diri sementara Bro…
    U/ sementara Odi undur diri dulu… sampai ketemu lagi tgl. 5/01/2009

    Edi, Eko, Idham, Wahid, Mas BarDO, bANG fANdy, Cak SUsilo, rUdy, Mila, Cut, Rama, Gatot, Mbak Herla, mas Gatot Subiakto, MbAk Citoel, Mas Gadza, Mas Odeng, mAS Onals, fajar, Budi ‘orkes pelangi’, ki timbul Hardi Prayitno, Mas agus & semua sedulur Wigapala yg saya cintai…OdiE Mengucapkan ” SelaMAT Tahun Baru 2009″

    Sampai ketemu Tahun Depan ” Jyaa Ne …..

  • idham says:

    To B.Odi
    Mau kemene bang???kok suwi???

  • napoleon says:

    u/ him
    himmmmmm…. ilang yo????

  • TuRsInA says:

    lho mas odie mau kemana kok sampe tgl 5. liburan ya??
    selamat berlibur. mat senang senang.. bye..

  • napoleon says:

    u/ idam
    wis ra tau AO ki nang kene cukup saraba anget tur sehat he…he…tp lek kangen nang mlg yo ra popo ha..ha…

  • napoleon says:

    u/ tursina
    gimana nduk kabare apik2 ae to?

  • TuRsInA says:

    U/M;Pd”t
    Apik apik wae mas kulo. panjenengan pripun kabare? sae?

  • napoleon says:

    wis pinter boso jow alus yo..ojo2 kate oleh wong jowo yo he..he..kabarku apik2 wong ayu…

  • TuRsInA says:

    mad p’dt udh dapat tgl blon???

  • napoleon says:

    nang ndi wong2 liyane , opo kate siap2 natala yo…

  • napoleon says:

    tgl apa cut?

  • napoleon says:

    jgn2 kamu yg duluan cut he..he.., kl aku blm…

  • TuRsInA says:

    buruan mas jangan kebanyakan milih. ntar malah ga dapat apa2.
    yg penting baik hatinya baik budinya cantik orangnya banyak duitnya he..he..

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    ono dhet..baru selesai kerja ni..gimana wowo dah telp awakmu a..dhet..

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    Dhet..cut sing di se..sing kriwul-kriwul.rambute iku ta..arek aceh iko..yo..ha..ha..wes..kesuen..dhet..lamaran wes,,,…ha..ha…

  • edi says:

    mas pedhet…isik ono ora??

  • napoleon says:

    ijek ono0k rek…lg ngedusi mtr mau…

  • edi says:

    mas ndhi fotone sampean??
    kirim lewat imel ae, ga nduwe imel tah??

  • napoleon says:

    him… wowok kon contak aku yo..
    cut lek kate dilamar fery nangis himmm ha..ha…

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    dheet..aku ta’ mule se’ yo…wes..cape…istirahat dulu..smuanya…ya..
    wassalam..

  • napoleon says:

    fotoku sing onok nang arek2 ae bos, onok emailku bos…

  • napoleon says:

    himm…makanya pasang spedy dirmh cek iso lanjut ngobrole, ojok lali wowok kon contak yo, aku kepingin dengar suarane…

  • edi says:

    opo imele sampean?

  • napoleon says:

    cut mah ada km….???

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    ha..ha..nandi yo..cut tari iku..mana ni..senyum manismu..de’..bukan asruri senyum lho..he..he…
    moso se..baru dilamar aja dah nangis…wong belum diapa-apain lho,…ko wes nangiss..
    nangis mau kali…ha..ha..

  • napoleon says:

    peded_wp_069@yahoo.com, kate ngirimi opo bos..???

  • edi says:

    mas telpno kantor, onok jenenge nia. lumayan jess….

  • napoleon says:

    himm ojok digudo ntar kl ngambekminta makan cut itu….
    U/ edi
    paling jenenge rahmanto di ganti nia he..he…

  • napoleon says:

    u/ edi
    Di anak buahmu tambah akeh yo.. kok onok sing anyar, ojok2 nia iku rama ha..ha…

  • edi says:

    serius..ndisek tau disenengi kriwul tapi areke ga gelem, lulusan widya gama jg tapi uduk arek wepe..

  • Ibra Fandy Ms( WP-90.090 ) Rpn says:

    wes..takandini wingi ambe areke..dhet..ancane gentong to’ ae arek iku…si vovor..
    uwes yo…aku ta’ budal..se yo..entar malam.nyambung lagi..ama encut…ok..
    wassalam…

  • napoleon says:

    Di yoopo kabare wong2 sing biasa dolen nang liza sopo ae sing sering? salam yo gae mas2mu skalian dulur2 kuabeh..

  • edi says:

    mas sampean bukaen email, oleh imel teko wordpress ora?

  • edi says:

    yo tetep mas, kayak dulu2..nek salam tok yo koncoan ae, seng penting iku kirimane mas.hehehe

  • napoleon says:

    him sori hp td di cas …yo ndang muleh selak ditunggu bojomu he..he..

  • napoleon says:

    engko tak kirimi saguer ga dientekne lo…

  • napoleon says:

    ga onok isine ngono bos nang emailku…??

  • napoleon says:

    Di wis isi durung ojobmu?? ojok banter2 rek cek ndang dadi he..he..

  • napoleon says:

    Di aku tak adus disik yo arep natalan nang masjid he…he..nang kene rame lek kate natalan…

  • harrisOnall says:

    allow…pren…

  • harrisOnall says:

    alow prens..
    det, ente ojok kluyuran, ntar kamu malahan yg di salib..

  • harrisOnall says:

    alow pren…

  • napoleon says:

    nallllllllllllllll…………….

  • napoleon says:

    nal kate adus ga sido.. lali kr ojob iki lek wis chat kr bolo2…

  • napoleon says:

    nal onok boloku kate golek mbl CJ 7 digae kampanye calek kiro2 sing murah yooo..

  • napoleon says:

    nall ilang maneh nggonmu spedyne? payah jowo iki..herdo kon ngetik2 cek onok kabare dulur2

  • idham says:

    Selamat Malam….
    Ada saya disini ada siapa disana ya….

  • napoleon says:

    onal…. jek onok kon????

  • napoleon says:

    oiiiii…

  • idham says:

    Cak pedet…wis adus????

  • napoleon says:

    dam kok sepi podo nang ndi, lg kebaktian yo ????

  • napoleon says:

    sepi2222

  • idham says:

    oyi mas,lagi pada buat ketupat…
    sampean lapo???

  • edi says:

    SELAMAT MALAM….
    ada yang online,
    mas pedhet kemana????

  • 8) koneksi kayaknya jelek sekali malam ini di borneo😦

  • ayas always online gan hehehe…

  • idham says:

    Ada siapa yah…..

  • idham says:

    Hallo

  • edi says:

    sekarang paling kamu dah tidur hid..

  • 🙂 sek urip, hadeeeeeeeer…

  • olis 'krida' says:

    pagi 2 ada orang?

  • masih ada bos, blum bisa tidur…masih browsing2🙂

  • olis 'krida' says:

    hid dimana skrg yg lain pd kemana?

  • yah jam segini udah pada tidur paling bos… udah pagi. hehehe… padahal besok khan libur. lha riko belum ngantuk kah?

    halo gan mana dirimu?

    dham kowe lapo?
    🙂 8)

  • Met pagi Mas Wahid….Ak brsan masuk di multiply sampean.sempat upload foto.gpp kan mas

  • asrurisyam says:

    Untuk mas olis krida… kata temen2… mohon mencantumkan NAWP…biar lebih bermakna…he he he….
    beberapa kali aku sms….kasih tahu dirimu…tapi baru muncul…aku sampai bingung ada apa dengan dirimu
    sakitkah…..?
    di PHK kah…..?
    dimarahin istrikah….?
    atau………

  • asrurisyam says:

    karena sudah mulai banyak……mohon bergeser ke

    W I G A P A L A “Chat refleksi akhir tahun 2008”

    W I G A P A L A “Chat refleksi akhir tahun 2008”

    W I G A P A L A “Chat refleksi akhir tahun 2008”

    Terima kasih

    Moderator Penjaga Bumi Cuek

  • asrurisyam says:

    Selamat untuk wahid karena dah bisa ganti fotonya….. Luar biasa

  • Assalamu’alaikum…… Selamat Pagi……Selamat berlibur…..

    Pindah ke……

    Wigapala “Chat refleksi akhir tahun 2008”

    Makasih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Chat wepe desember A N Y A R + 1 at My Adventure.

meta

%d bloggers like this: